Palautuskäytäntö
Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteilla on kuluttajansuojalain etämyyntiä koskevan pykälän mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
Tuotteidemme virhevastuu kattaa tuotteen valmistus- ja materiaalivirheet. Virhevastuu ei kata virheellisestä tai huolimattomasta käytöstä tai tavallisesta kulumisesta johtuvia vikoja.
Mikäli olet vaihtamassa tai palauttamassa tuotetta, ota yhteyttä sähköpostitse: info@aarreluola.fi, niin voimme sopia palautustavasta. Maksun palautus tehdään käyttämällesi maksutavalle kun tuote on palautunut varastollemme. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.
Kuluttajansuojalain mukaisesti palautamme maksetun kauppahinnan palautuksen vastaanoton ja tarkastuksen jälkeen.
Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista.
Palautusosoite on:
Fanesis Creative Oy
Kappelikuja 6 B
02200 Espoo
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, viottunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Noutamattomissa paketeissa saattaa olla pidempi käsittelyaika kuin perinteisessä palautuksessa. Lunastamatta jätetystä paketista perimme toimituskustannukset sekä palautumisesta koituneet kustannukset.
Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia. Fanesis Creative Oy pidättää oikeuden periä kustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai sopimusehtojen vastaisesti.
Reklamaatio
Ostajan on tehtävä reklamaatio mahdollisimman pikaisesti havaittuaan virheen, viimeistään kuitenkin kahden kuukauden kuluessa, jota laki pitää kohtuullisena aikana. Tavara tai palvelu on myös tarkastettava heti kun se on mahdollista.
Ilmoita siis virheestä meille sähköpostilla ensitilassa. Reklamaatioksi ei riitä että ostaja ilmoittaa yleisluontoisesti olevansa tyytymätön toimitukseen/tuotteeseen, vaan myyjän on saatava tietää missä suhteessa tuote ostajan käsityksen mukaan poikkeaa sovitusta. Eli virhe tulisi yksilöidä riittävästi reklamaatiossa.
Jos ostaja laiminlyö reklamaation tekemisen tai tekee sen liian myöhään, menettää hän oikeutensa vedota virheeseen.